maandag 9 november 2020
Een initiatief vanuit het ministerie van VWS in samenwerking met de Raad van Ouderen.
De campagne focust op de meerwaarde van ouder worden. Meerwaarde is waarde die je ontwikkelt naarmate je ouder wordt. Deze meerwaarde wordt met mooie persoonlijke verhalen in beeld gebracht. De komende 8 weken worden in verschillende media en via verschillende kanalen filmpjes en beelden gedeeld.
Voor deze campagne is een online toolbox ingericht waarin verschillende advertenties en filmpjes van diverse lengtes staan. De filmpjes kunnen (ook) als social posts worden gebruikt via #dewaardenvanouderworden. Al het materiaal in de toolbox kan vrij worden gebruikt in de lokale en regionale media en via ieders eigen communicatiekanalen.
Elk beeld/filmpje toont een authentiek/persoonlijk verhaal over de waarde van ouder worden. Er zijn ook verhalen van twee bekende Nederlanders: Gerda Havertong en Gijs Wanders.
Dit is de link naar de toolbox: https://dewaardevanouderworden.pr.co/
De toolbox wordt de komende twee weken aangevuld. In de week van 25 november volgt een bericht en een nieuw filmpje. Dit wordt ook geplaatst op www.dewaardevanouderworden.nl en in de LinkedIn-groep.
Wij hopen dat veel van bezoekers van onze website via hun eigen communicatiekanalen gaan helpen deze campagne tot een groot succes te maken.